Monday, June 25, 2012

「雙日限定」未開始已頭痕


才剛討論過【雙日限定】的合作
還未出公告,A小姐與C君便已迫不及待開始儲稿和相片
超認真的!
想想看,其實我才是那個急需準備的人

現在幾乎人手一部智能電話
放眼盡是在玩遊戲、蘋果動新聞、追韓劇、whatsapp 
(唯一一次見過有人在看納斯達克指數)
再看看自己手上的石器時代產物
我承認
曾有那麼一個禮拜
對在地鐵車廂內用電話感到猶豫!(竟然!)
群眾壓力多厲害……
不過「汗顏的感覺」後來不了了之
一切如常

適逢手機合約快到期
電訊商當然「奪命追魂call」的給客戶撥電話
說服至客戶肯續約才罷休
智能手機套餐聽起來不錯
但敲敲計算機,仍是猶豫不決

此時,【雙日限定】已拍板
沒有智能手機 “make life easier”
聽起來真有點難度……


P. S. 首圖跟內文沒關係
在朋友的手機上玩過Funghi,超可愛,也超愛的
Google一下才發現他還有中文名
叫「超紅香菇人方吉」!
亦有叫「菇菇栽培研究室」


圖片來源:摘自網路

7 comments:

pineapple said...

快D換智能手機啦~~

菇菇栽培研究室??
個名.......

yvonne said...

仲掙扎緊...... 你有部tab, 都不用急住換

「菇菇栽培研究室」係個遊戲的繁體中文版的官方名字, 係堅架

你換左中文版, 就可以「栽培」同「研究」菇菇啦

A小姐 said...

放心, 只係講下, 未正式行動~
I like 菇菇部屋

pineapple said...

我頭先係andriod market見到中文版,不過都係覺得英文名稱順口D

yvonne said...

哈哈, 仲有新出的雨季版添呀, 你地快d裝, 我都想試玩

pineapple said...

雨季版已經裝了,上次食飯有show過俾你睇呀

yvonne said...

係? 等我下次望真d先
原來仲有一個版本叫Cherry Blossom, 又係超得意!



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...